sunnuntai 14. elokuuta 2011

pimpaupox

Sori etten oo kerenny postailee piiiiiiiiiiiiitkää aikaa mut tiettekö mitä c: Mul alko koulu tos 11.8 ja nyt on tosiaa ööö 14.8 mut asiahan oli se että vaihoin koulua ! (: Eli oon nyt Lopen ylä asteel tän vikan vuoden (jos mua ei potkita ulos) joojoo mut siis olin tosiaa sisäoppilaitokses tuol Aitoossa, Pälkäneellä (: Anna Tapion koulussa, olihan se hienoo ku sai kavereita ympäri suomee mut joku siinä mätti nii pahasti et lopetin sen ... :// anteeks ihmiset jotka jäitte sinne ;(  Mut kerronpa vähän mun kesälomasta nyt, ok?
No sillon kun se alko ni mähän olin tehny oman kalenterinki ku koko kesäloma olí jo suunniteltu vittu valmiiks, nohh sitte mäpä meen hyppää sen ojan yli ja jalka sijoiltaa ja kipsiin 4viikoks... sinne meni se vitun loma ! no ei siin mitää kivaa mulla oli, ei se kipsi menoo haitannu kauheesti ;D Mul on iha kiva luokka siel on iha jeessei ihmisii ja kesälomalla tutustuin moniinmoniinmoniin ihaniin ihmisiin (: ja ei niin ihaniinki tuli tutustuttuu......... Musta liikkuu Tervakoskella paskaa seläntakana mut en mä jaksa välittää kun en siellä enää oikeen liiku... Tosin mä oon menettäny muutaman frendin sillä et yks kusipäälehmä meni puhuu must paskaa... Eli Tervakoskella liikkuu musta sellasta että mä kuulemma panen kaikkii ja otan kaikilta poskeen ymsymsyms paskaa... Joo hei sellanenhan mä oon, ihan heti ! Vittu sit se viel sano mulle ettei sano keltä oli kuullu tollasta ku pelkää et meen lyömää, NO TODELLAKI PITÄISIN TURPAJUHLAT !



Juho laitto nakin leivänpaahtimeen ...





Teppo meni puhelimen kanssa saunaan ... Että se pääsee faceen juttelee... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti