tiistai 4. lokakuuta 2011

yeah...

Voi persereiiiikä... tos viime viikol tosiaa joku ihanaakin ihanampi ihminen oli laittanut mun blogin linkin ja yhen kuvan täältä ylilautaan. jos joku ei tiiä ni klikkaas "tästä" niin pääset kattoon mikä se on... tosiaan jos et jaksa kattoo linkkii niin lyhyesti selitettynä se on sivu missä ihmiset dissaa kaikkee mahollista. :D Siellä tosiaa oli laitettu kommenttii jos jonkinmoista mun blogista mut whaevaaaa, vitut muide mielipiteist ku mul on omatkin :D ja mä kirjotan blogii jos siltä tuntuu miellytti se muita tai ei (: No mut jooo, eipä kummia, olin viime viikol vähä kipiä ja ens perjantaille ois viunaa ni eiköhää se helpota siitä sitte ;D hmmm.. eipä ole mitää jännää tapahtunu paitsi et matikan tunnil tnä oli kauhee masentunu olo ja tuijottelin vaa ikkunast musa täysil.. itkuu pidätellen, en tiiä mistä seki taas johtu mut no jaa... Mut kai muuten kaikki on hyvi ja luulisin kyl pärjääväni ja sillee (== vaikka kyllähä täältä näitä PERSENAAMOJA löytyy jotka osaa pilata fiiliksen joskus jopa tekemättä mitään sen suurempaa kun vaan katsoo oikein. Nyt en jaksa mitää kuvaa lisää koska pitäis tehä kaikkee muutaki ku vaa dataa ni tää on tämmöi pikane kirjotus vaa (=
MUT AINII TOSIAAN :DD vknloppuna Manda oli mun kans meijä faijal ja oli kivaisaa, se ajeli mun skopal ja mä mopol c: tosin löysin itteni puskasta sen kans ku tulin mutkaan vähän vauhdilla ni ojan kaut puskaa :D ♥ hupsistaa, no ei siin mitää onneks sillee sattunu, meni vaa ilmat pihal ku ohjaustanko osu aika kivasti ja toine ranne oli helvetin kipee pari pv mut seki meni ohi c: mut joo ei kai mul muuta sit ? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti