tiistai 19. heinäkuuta 2011

don't smile, say fuck and cry...

elämä on jännä asia
se on herkkä, ihan kuin lasia
se voi niin vaan käsiisi hajota
en silti yhtä alas ku sä aio vajota
toi on jo aika vitun kusipäist
mist teit oikee tulee, just teit kusipäit?
tapa ittes muru ♥ (:


oikeesti, en tajuu miten sä KEHTAAT sanoo mulle noi... Mua naurattaa ku mietin et mitä sä teit :D
OLETKO VÄHÄN NOLO? (: no etpä toki

no joo eipäs jauheta tosta kusipäästä enempää, eli siis öö mulla oli tossa ripari 11.7-19.7 eli ppääsin sieltä tänään (: oli iha jeesii tosin siel oli 6 jätkää mist Juuso potkittiin vittuun ekana päivänä ja Miska & Jopi sit kai tokana tai kolmantena päivän :D:D:D. ja Salo oli päiväriparil... :D ja öö no pottereist ei ollu mitää iloo, vitun nolifet :D EIKU santeri anto mulle stenkkunsa ja anto mun käyttää sen puhelinta, olihan siit jotai hyötyy :D Mut joo nukuttii Pinjan kans vaan ekana yönä omis sängyis, sen jälkee kaikki yöt mun sängys :D ja öö tulihan siel kaikkee jännää keksittyy kuten pinjan, mun ja marko-mörön inside TAKATASKUSSAAA 8DD
eli siis meijä yö-vahtina oli Veljenpoikien laulaja Marko Sievälä (jos joku ääliö ei tiä kuka se niist on niin se rastapäinen) (: ja öö Miska & Potterit on mun koiria, Rami mun pikkulisko, Santtu mun pikkukoira ja Salo on vaa Salo :D:D se ei oo mitenkään mun, se ei osaa ees hieroo --> turha mies :D ja en siis oo blogannu ku olin siel paska riparil mut joo mun vitutus taso nous just huimiin lukemiin ni empäs kirjota enempää... katteellaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti