sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

that's sick, that's world ...

hmm... maailman asioita on mukava miettiä (:
Huuda, kun tarviit mua.
Ja mä lupaan sulle, etten mä tarvi ketään
muuta ku sua.
Ja lupaan, etten mä suutele ku sun
suuta, wuoo.

En olis uskonu, että mä tekisin tälläsen biisin.
Huuda, kun tarviit mua.
Mä huudan, kun mä tarvitsen sua.

juju - huuda


No onhan tää vaikeeta mut ehkä me kestetään
meitä koitetaan kesyttää, meiltä kaikki estetään
ollaa nuorii ja kapinallisii oppilaita ja meil on mestari
sä et sitä nää, se poistu meidän luota kun vanhemmat sen mestasi
se opetti meille tavat, opetti meille tappelun salat
sen opeil selvitään jo pitkälle ja vähä päälle
jos me tullaa sinne älkää kääntäkö meille selkäänne
siihen sua puukotetaan alta aikayksikön
löydetään viikon välein uus alfayksilö
se on vahva ja rohkeempi kun kukaa
ei se ota ketään matkoilleen mukaan
katsotaan vaan perästä ja pyyhitään kyyneleet
nyt lähdetää sotaan ei kerkee sun perääs haikailee
kyl teit tulee uusii ja aina vaa parempii
kyl ne sit hoitaa sun työsi


Hups, innostuin kirjottaan äsken 8D


No mut on ollu ihan vitun hienoo aikaa täs viime päivinä (: Nyt olen Vilmalla & Roosalla torstaihin asti ja sitt meen Neeal <3 eli jeabeibe sillo R Ä J Ä H T Ä Ä !
ja huomenna tosiaa lintsil med. Roosa & Niko & Vilma <3 (: tulee HELEMUKKAAA ehkä ;DDDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti