keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Jenna in da hospital

Joo mä makaan sairaalassa c: Eli olin ylittämässä semmosta ojaa tieltä pellolle kaverin kanssa, no kaveri hyppäs eka ja onnistu. Sit mä hyppäsin ja jalka sano naks muutamasta kohasta ja sit makasinki siel maassa huutaen :D ja kaveri kysyy "Jenna, soitanks mä ampulanssin?!?!?!" mä sanoi vaa et emmätiiä käyää eka ainaki sisäl :D aaaika moista c: Nohh tässähän tää, oon ollu tääl viimiset 13h :D:D ja ollu kahissa eri kuvauksissa ja ne ei oo vielkää varmoja mitä mun jalassa on tapahtunu :D se oli ihan vänkyrä, laitan himassa tai joskus kuvaa siit :D Mä oon tosiaan koko yö/aamun selittäny mutsille iha kyrpä ottassa kuinka jos nää paskapäät osais työnsä ni mä oisin jo himassa :D:D ois jees jos pääsis vittu himaa...ei tarvis kempoilla täällä sairaalalla perkele, tai nohh mikäs tässä ollessa ; sain ruokaa ja koneen, mul on oma huone mis on telkkari ja vessa ja pehmee sänky (:
joo ei mulla muuta ku soitelkaa ja plaaplaaplaa <3 (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti