maanantai 13. kesäkuuta 2011

Fuck the fitness, feel the fatness..!

Näinhän se juu menee (: Se oli kamala tunne ku aamulla heräsin ja huomasin että smileyn pallo on irronnut, siinä sitten pienehkö paniikki että missä se on ja sit huomaan et se on mun kielen alla :D Heräsin ite tossa kahentoista jälkeen ja huomasin saaneeni viestin ja siinähän luki että "Muista tiskata ja katso että koirilla on vettä"-Äiti... Eli se pakottaa mut siivoomaanki arestin lisäks, tää on iha kädestä tämmöne :C... No jälleen kerran voin vaan todeta että oma vika :D Mutta tosiaan mä voisin lähteä tiskaamaan tuolla on
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN iso tiskivuori odottamassa mua ja aikaa on se puol toista tuntia ! <3 sitten siis porukat tulee himaan eli pitäs olla tiskattu >.<
ja niin kaks lukijaa "PARTYHARD" ja plääplääplää ainiin mä halusin vain kertoa teille että http://naulapyssy.blogspot.com/ << paras blogi mitä oon ikinä lukenut ja sen omistaa mun ewwwwakulta <3 eli kannattaa lueskella & sori et mainostin ella ;cc ja olet söpöin (;; <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti