tiistai 14. kesäkuuta 2011

i'm just a little girl who wants everything..!

Nyt vähän lisää tietoo musta c: eli niinkuin jo mainitsinkin mulla on pakkomielle lävistyksiin. (=rakastan lävistyksiä) Ne on vaan jotain niin kaunista :--------)<3 Kaikki ei ihan ymmärrä eikä sulata sitä miten "paljon" lävistyksiä mä haluisin, vaikka en montaa haluakkaan. Mutta mä joka tapauksessa ajattelin tehä tästäkin aiheesta kunnon piiitkän postauksen että näette kaikki mitkä haluisin c;; Tällä hetkellä mulla on vaan smiley jota jotkut on haukkunut ja pyytänyt ottamaan pois, mutta empäs ota koska ite pidän siitä (: Siitä saatte kuvan sitten myöhemmin kun meen toiselle koneelle missä se on. Se kuva siis c: Mutta nyt asiaan eli lävistyksien kuviin ja nimityksiin c: 
Eli tässä kuvassa Bridge, oon halunnut tätä jo pitkään mutta mutsi ei oikeen lämpee idealle :cc

                                                   Sitten onkin vuorossa ihan perus kielikoru :----)<3
                                                                       ja ehkä labret :----)
                                                                    tai ehkä snake bites 8-----)
                                                                 tai sitten angel bites 8---) <3
 
                          TAI SIT VAAN ANGEL BITES + SNAKE BITES :------) se ois ihana yhistelmä<3




Mutta oon myös nyt alkanut kattelemaan Anti eyebrows nimistä lävistystä koska kellään en ole sellaista nähnyt joten se ainakin erois joukosta ja sitähän mä rakastan yli kaiken kun eroon muista :----) "hei olen jenna the huomiohuora <3"


Mutta ei mulla muuta, toivottavasti piditte mun ihanaakin ihanammasta "lävistyhuuma" postauksesta 
~ Miau 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti