torstai 16. kesäkuuta 2011

haha DELETE..!

Edellsis yön kuvia muutama, Jake kiels laittamast mitää hienoi ni ei si :-----( mut täs ny jottai, ENJOY ;
                                                                   Jallu :-----------) ♥
                                                ne halus tämmösen yhteiskuvan :---------------D
                                                                yhteiskuva number 1
                                                                       no comments
                                                   niil oli sama pipo :-----------------D♥
                                                                      Jake :-----------------)♥
                                                                            Jump

ei siitä yöstä sen enempää mutta kivaa oli :---------------------------)♥


Mä oon muuten nytten Vilmalla ja Roosalla :------------)<3 ne on semmosii tussukoi...MUSSUKOITA (; ja no en jaksa kirjottaa muutakun että mun ei pitäny tulla tänää tänne mut tulin kuitenkin :--------------------D, ei haittaa (;; meil on ollu kivaa ja on tullu OSTELTUU ja 2 korvareikää siunaantu c:: nyt kuvia ;
                                                  Tää on Jaken shekki mulle :--------)♥
                                       
                                            ELLALLE TÄÄ MUN MAHTI KALENTERI
                                             tuo piirs vaan sen reijän, sillon ei pelottanu
                                             tää ampu sen reijän, sillon pelotti :----------------D
                                                              oli hauska muija tuo :D
                                               tämmönen tarttu mun mukaani tuolta seppälästä c:
                                               ja tällänenkin tuli ostettua (rippimekko) (;;
                                       nimesin Vilman hiiren Nakiks ja siit tuli mun paraskameli♥




saatte vielä toisenkin postauksen xd koska kuvia on niin vitusti etten kaikkia tähän viitti änkee :D:D:D:D:
~miau ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti