sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

tired of this shit...

Joosori täst tuli ny tämmöne angstiblogaus pyydän anteeksi ! Mutta siis miten vitussa kukaa voi olla noin kusipää? Ärsyttääks sua se etten jääny siihen hetkeen masentumaan enempää ja jatkoin omaa elämääni ? Mitä mun olis pitänyt tehdä toisin ettei nyt oltais tässä tilanteessa? Mä masennuin ihan tosissani, mä en syönyt lähes yhtään melkein kuukauteen, hymyily ja nauraminen tuntu jo mahottomilta ajatuksilta ja meinasin alkaa viiltelemään mut siinä meni mun raja ! Tiesin etten saa sua vaihtaan mielipidettäs joten päätin jatkaa omaa elämääni ja tiesin että jos viiltelesin niin siitä tulis vaan lisää paskaa niskaan joten päätin et mä saan paremmanki ku sä ! Ja voitko nyt kertoo et mikä sulle tuli kun sen jälkeen ku teit ensin ton mulle niin yht äkkii oot ihan uskomaton kusipää mua kohtaa? Luulin et oot erilainen, toivoin että meistä tulis jotain mut sä tiputit mut takas maanpäälle suoraan läpi pilvilinnojen mitä ensin mun kanssa rakensit tipuin kovaa ja korkeelta ja nyt tiiän että mun pitää ottaa teistä enemmän selvää ennekun alan kuvitella mitään... Kiitos kuitenkin kun pilasit mun elämäni + voin sanoo että ei en oo päässy susta vielä kokonaan yli ja kyllä se on sun oma vikas, sun katsees ja sanas herättää mussa joka kerta pienen toivon kipinän, mutta aina sä onnistut satuttaa ja herään taas tähän maailmaan... Kiitän sua kusipää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti