keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

WOAH, that was the best night since year '68 or something..!

Eli juteltiin siis Jaken kanssa että jos se ostais mun kameran (Nikon L110) 150e ja no sehän sitten suostu, tosin hieman hiprakassahan Jake oli :D Puhuttiin siis facebookissa tätä, ja no olin sit siinä Jallunkin kanssa jutellu jo jonkun aikaa ja sekin oli muutaman kaljan siinä sitte illan mittaan ottanu  :D Sitte juteltii Jaken kanssa et koskas se tulee hakeen / maksaan sen kameran ja päädyttiin tulokseen että tänään joskus päivällä ja sit se ilmotti et Jallu on tulossa niille. Jaken siis piti tulla hakemaan / maksamaan kamera tänään päivällä, vaan miten kävikään, pojathan oli siis tossa o3.15 huutelemassa tuolla pihatiellä ja sain melkein sydärin ku kuulin "JENNA TUU ULOS SIELTÄ" :D ! Ensi olin aatellu et joo jotku kännis huutelee vaa jottai sit kuuluu mun nimi ja mä juoksen viivana ulos ja alan nauraan ja huudan pojille et on hiljaa, koska meillä oli kaikki ikkunat auki että varmasti kuulu sisään ! No ei muutaku menin sitte siihe jätkie lua ja alettiin vaan kaikki nauraan :D Mä näytin iha räjähtäneelt (ilman meikkii & hiukset päi vittui) ja poikia varmaan nauratti mun ilmeeniki ku olin vähä et joomoro varmaa tulitte :D Sit no juteltiin siinä sitte jonku aikaa ja sain Jakelta hienookin hienomman SHEKIN (päivemmällä kuva siitäkin, teen kuvapostauksen tästä) jossa luki 15oe =) se oli hieno :-----------)♥ Mutta sillä shekillä ei ihan mun kameraani ostettu, mutta hain kuitenki poikien pyynnöstä kameran ko ne halus kuvata (: No siinä sitte Jake koitti kuvaa ja naurussa oli pidättämistä ku sen käsi heilu niin paljon et kuvatkin oli 
kauniisti heilahtaneita :D Otin sitte kameran ja yhteiskuvia pojista ja pian ne juoksikin jo pelkillä boksereilla siinä meijän viereisellä pellolla :-------------D siitä on vaan 1-2 hyvää kuvaa eikä siinäkään ne ole sielä pellolla asti :D No mä olin ideaa vastaan mut nää on meijän ongelmanuorii ni mikäs mä siinä vaiheessa olen estämään :-----------) ja kyllä ne sitte laitto kiltisti vaatteet päälle kun ötököitä alko olee enemmän ku laissa on sallittu ! No sitte pojathan vinku koko ajan että ne pääsis sisään mutta en uskaltanu päästää kun en tienny miten mutsi reagoi :---------------D No pojillahan oli jo tosi hyvät tarinat keksittynä et miks ne on meille eksyny siin kolmen aikaa aamu yöllä :------D Ne oli ihan loistavia tarinoita ! No istuttiin sit varmaan tunti tossa meijän rappusilla ja koiratkin kävi siinä moikkaamassa poikia ja Lola ja Uli sai uudet nimet kiitos Jaken :--------------------D  Lola on Sulo2 ja Uli Sulo1 tai sit MustaSulo ja RuskeeSulo :D Ja Jallu nauro Ulille varmaan 10min ku se tuli siihen ulos :-----------D Jallu vaa nauro ja valitti kuinka mahaan sattuu (nauro liikaa) ja mä ja Jake vaa katotaa vierest sillee öö mille sä ees naurat :------------------D Sit jossain vaiheessa mutsi heräs ja alko rageen mulle jotai, mut oikeesti se olikin vihanen vaan siitä että Uli oli pitänyt sitä hereillä :----------------------------D heti kun mutsi oli menny takas keittiöön ni Jake ja Jallu juoksee pyörilleen ja lähtee KOVAA :---------------D
NO MUT HEI SELLAST SE ON ! ja pojat kiitos vielä kerran että kävitte, noli hauskaa :------------)otetaa joskus uusiks toki, jos vaikka sisälle pääsisitte sitte ens kerral c:    

PS.huomenna saatte kuvapostauksen tästä yöstä +++ sen kaveri&ystävä postauksen kanssa ;---------------)
PPS. Täst tuli aika värikäs postaus ---> huomenna en värjäile sitä kuvapostausta tästä yöstä tai siis niitä kuvatekstejä (paljoo) (------------;
PPS.Jake & Jallu ootte tärkeit :-------------------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti