keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Ponys are cute :--------3 ♥

formspring 8---) <<---- KYSELKÄÄ MITÄ IKINÄ KEKSITTE, MÄ VASTAAN PARHAANI MUKAAN (;; ei mulla muuta nyt täl hetkel :------------------) jajaja jos haluutte aukoo mulle päätänne ni älkää pliis olko nii säälittävii et tuutte ANONYYMINÄ vinkumaan :------'D Taas tämmönen ihanan virkeen värikäs postaus c: Mut hei semmost se on ! (:: Oon muuten nyt saanut jo kaks ihmistä tekeen blogin ja kolmas on tekemässä n___n Jossain vaiheessa kun pääsen kuvaileen saatte postauksen Juuson poneista :---------3 Mitähän sen porukat sanoo kun meen vaan niitten talliin heiluun kameran kans 8-------------D no ei kiinnosta, mä haluun kuvia niistä mussukoista !! Mä en oikeestaan oo ees mikää heppatyttö/ponipoika mut ne niitte ponit ja niitten varsat :------3 ♥  jotain niin ylisöpöö, ja sit mä voin kuvitella kuinka Juuso vaan esittää kovaa mut oikeesti se aina heppailee ku kukaa ei oo näkemäs (;; Mutta niist mun kavereitten blogeista nii täs ois kaks ----> Mandan :-----3 ja Vilman :-----3 ja kyllä rakastan molempia yhtä paljon ja ne on mun YSTÄVII ♥ 
ps. sori kone ei anna mun laittaa kuvaa tähä ny? ;__;
~ Miau  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti